2009 ] 2008 ] 2007 ] 2007 WSBK ] 2006 WSBK ] [ 2005 ] 2004 ] 2003 ] 2002 ] 2001 ]

Mezinárodní mistrovství ČR Brno 23.-25. září 2005

 
 
 
     
 
Trénink - zatáčka vlevo   Trénink - zatáčka vpravo  
   

Mezinárodní mistrovství ČR Pannoniaring 15.-17. červenec 2005

 
     
 
     
   

Mezinárodní mistrovství ČR při ME Most 8.-10. červenec 2005

 
     
   
   
   

Testování - Autodrom Most 12.6.2005

    
      Závodní vůz Adama Lacka a Jiřího Formana
   

11.6. jsme se rozhodli odjet do Mostu a provést servis tlumičů u fi. ZUPIN, jejíž mechanik Sepp Pfeffer zde byl s agenturou Racing Team Scherz (RTZ), která v Mostě pořádala jeden za závodů tzv. Rakouského mistrovství silničních motocyklů (Östereichische Strassenmotorrad Staatsmeisterschaft 2005).
Přihlásili jsme se na nedělní testování a i do závodu třídy superbike. Jelikož jsme se nezúčastnili sobotních kvalifikačních tréninků, startovali jsme z posledního místa tzn. Marek z 28. a Zdeněk Brabec z 29. místa.
Závod jsme dokončili: Káňa 5. místo, Brabec 18. místo.
Časy v závodě Marek držel pravidelná kola 1:46, nejlepší 1:46,6. Po závodě jsme se rozhodli odjet 5 rychlých tréninkových kol a pokusit se čas dostat ještě níž: 1:47,6, 1:46,8, 1:46,3, 1:46,1 a v posledním kole 1:45,95.
   

Jarní presentační výstava v Litomyšli

  
      Závodní vůz Adama Lacka a Jiřího Formana
  

Foto z Jarní výstavy v Litomyšli spojenou s dnem otevřených dveří Vyšší odborné školy, kterou každoročně navštíví 15.000 návštěvníků a vystavuje zde více než 50 firem a dalších mnoho obchodníků a autor. dealerů.
   

Mezinárodní mistrovství ČR Hungaroring 22.-24. duben 2005

  
 
   
 
         
   

22.-24. dubna se konal první závod mezinárodního mistrovství české republiky silničních motocyklů na maďarském okruhu Hungaroring. My jsme se samozřejmě také zúčastnili.
     Na letošní sezónu jsme připravily nový motocykl, opět Yamaha R1, poslední model. Tento motocykl má již jako sériový 180 koní, po doladění a výměně některých povolených dílů přes 190 koní. V letošní sezóně chceme jet všechny závody volné třídy (OPEN CZ) a několik závodů třídy Superstock. Pro třídu Superstock, oproti třídě Superbike jsme se rozhodli proto, že je zde povoleno menší rozsah úprav a konkurenceschopný motocykl tak vyjde levněji. Na motocykl jsme čekali dost dlouho a tak práce na něm začali až koncem února. Začátkem dubna bylo vše hotovo, mimo podvozkových dílů, které jsme proti slibům dodavatele obdrželi až v úterý 19. dubna a ve středu jeli na Hungaroring. Tam jsme během čtvrtka vše dokončili. V pátek dopoledne tři volné tréninky a pak kvalifikace. Bylo to seznamování s novým strojem, nastavování podvozku a hlavně jezdec se po zimě potřeboval rozjezdit. Na motocyklu jsme nestihly nastavit elektroniku vstřikování na motorové brzdě, provedli jsme několik korekcí, ale jen odhadem dle pocitu jezde, převody jsme měli taky nevhodné, i když jsme nasadili největší rozetu co jsme měli, na cílové rovince jsme šestku prakticky nezařadily, ale jinak je motocykl výborný. Oproti loňskému modelu se mi zdá mnohem stabilnější a čitelnější, hlavně zpětná vazba od podvozku. Po doladění a odstranění jmenovaných nedostatků to bude super, ale na superbikové stroje bude scházet výkon cca 10 koní, to je díky omezení úprav pro třídu superstock.
     V kvalifikacích si Marek vyjel 3. místo na startu za prvním Petrem Čermákem a druhým Martinem Vondroušem, první řadu doplnil Kamil Holán. Po startu byl Marek čtvrtý, v prvním kole na výjezdu z retardéru havaroval Petr Čermák z prvního místa. Ve druhém kole šel Marek na druhé místo před Kamila Holáně a tak dojeli až do cíle. Po závodě byl diskvalifikován Martin Vondrouš a Marek tak tedy skončil na prvním místě.