 |
[ 2009 ] [ 2008 ] [ 2007 ] [ 2007 WSBK ] [ 2006 WSBK ] [ 2005 ] [ 2004 ] [ 2003 ] [ 2002 ] [ 2001 ]
Mezinárodní
mistrovství ČR Brno 23.-25. září 2005
|


|
Mezinárodní
mistrovství ČR Pannoniaring 15.-17. červenec 2005
|


|
Mezinárodní
mistrovství ČR při ME Most 8.-10. červenec 2005
|


|
Testování
- Autodrom Most 12.6.2005
|

|
11.6. jsme se rozhodli odjet do Mostu a provést servis tlumičů u fi.
ZUPIN, jejíž mechanik Sepp Pfeffer zde byl s agenturou Racing
Team Scherz (RTZ), která v Mostě pořádala jeden za závodů tzv.
Rakouského mistrovství silničních motocyklů (Östereichische
Strassenmotorrad Staatsmeisterschaft 2005).
Přihlásili jsme se na nedělní testování a i do závodu třídy
superbike. Jelikož jsme se nezúčastnili sobotních kvalifikačních
tréninků, startovali jsme z posledního místa tzn. Marek z 28. a Zdeněk
Brabec z 29. místa.
Závod jsme dokončili: Káňa 5. místo, Brabec
18. místo.
Časy v závodě Marek držel pravidelná kola 1:46, nejlepší 1:46,6.
Po závodě jsme se rozhodli odjet 5 rychlých
tréninkových kol a pokusit se čas dostat ještě níž: 1:47,6,
1:46,8, 1:46,3, 1:46,1 a v posledním kole 1:45,95.
|
Jarní
presentační výstava v Litomyšli
|

|
Foto z Jarní výstavy v Litomyšli spojenou s dnem otevřených dveří
Vyšší odborné školy,
kterou každoročně navštíví 15.000 návštěvníků a vystavuje zde
více než 50 firem
a dalších mnoho obchodníků a autor. dealerů.
|
Mezinárodní
mistrovství ČR Hungaroring 22.-24. duben 2005
|


|
22.-24.
dubna se konal první závod mezinárodního mistrovství české
republiky silničních motocyklů na maďarském okruhu
Hungaroring. My jsme se samozřejmě také zúčastnili.
Na letošní sezónu jsme připravily nový motocykl, opět Yamaha
R1, poslední model.
Tento motocykl má již jako sériový 180 koní, po doladění a
výměně některých povolených dílů přes 190 koní. V letošní
sezóně chceme jet všechny závody volné třídy (OPEN CZ) a několik závodů
třídy Superstock. Pro třídu Superstock, oproti třídě
Superbike jsme se rozhodli proto, že je zde povoleno menší
rozsah úprav a konkurenceschopný motocykl tak vyjde levněji. Na
motocykl jsme čekali dost dlouho a tak práce na něm začali až
koncem února. Začátkem dubna bylo vše hotovo, mimo
podvozkových dílů, které jsme proti slibům dodavatele obdrželi
až v úterý 19. dubna a ve středu jeli na Hungaroring. Tam
jsme během čtvrtka vše dokončili. V pátek dopoledne tři
volné tréninky a pak kvalifikace. Bylo to seznamování s novým
strojem, nastavování podvozku a hlavně jezdec se po zimě potřeboval
rozjezdit. Na motocyklu jsme nestihly nastavit elektroniku vstřikování
na motorové brzdě, provedli jsme několik korekcí, ale jen
odhadem dle pocitu jezde, převody jsme měli taky nevhodné, i
když jsme nasadili největší rozetu co jsme měli, na cílové
rovince jsme šestku prakticky nezařadily, ale jinak je motocykl
výborný. Oproti loňskému modelu se mi zdá mnohem stabilnější
a čitelnější, hlavně zpětná vazba od podvozku. Po doladění
a odstranění jmenovaných nedostatků to bude super, ale na
superbikové stroje bude scházet výkon cca 10 koní, to je díky
omezení úprav pro třídu superstock.
V kvalifikacích
si Marek vyjel 3. místo na startu za prvním Petrem Čermákem a
druhým Martinem Vondroušem, první řadu doplnil Kamil Holán.
Po startu byl Marek čtvrtý, v prvním kole na výjezdu z
retardéru havaroval Petr Čermák z prvního místa. Ve druhém
kole šel Marek na druhé místo před Kamila Holáně a tak
dojeli až do cíle. Po závodě byl diskvalifikován Martin
Vondrouš a Marek tak tedy skončil na prvním místě.
|
 |
 |